Een verkeerde inschrijving corrigeren tot 3 april

Fout ingeplande diensten?

Tot 3 april kunt u zelf een dienst wijzigen, als die niet binnen 5 dagen is.

Er zijn 2 opties om een ingeplande dienst (tot 3 april) te verwijderen
 
via een PC/Browser
op de dienstenplan pagina: https://www.tcmonnickendam.nl/mijn/Tasks
als je op de dienst die je ingeplant hebt klikt, dan verschijnt een venster met de knop "uitplannen"
 
In de KNLTB ClubApp op je mobiel:
Bij "Home" staat de dienst in het lijstje. Klik er op. 
Klik dan op "ingeschreven" en kies "ok" op de vraag of je wilt uitplannen.
 
Na 3 april verhindert voor een dienst?

Als u verhindert bent, dan moet u zelf de dienst ruilen of iemand tegen betaling vragen de dienst over te nemen.
Zie https://www.tcmonnickendam.nl/verhinderd_voor_dienst

 

Alle info over inschrijven voor diensten vindt u hier.

Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

+31 299 653 690

KvK nummer 40624359

Cornelis Dirksz. Laan 346
1141 XS Monnickendam

KVK-nummer

40624359